حوادث روز خوزستان در بسته خبری جمعه ۱۷ آبان ماه

مهم‌ترین حوادث امروز، جمعه ۱۷ آبان ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز جمعه ۱۷ آبان ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

اختلاف ملکی در حاشیه اهواز ۲ کشته داشت

سرهنگ محسن دالوند فرمانده نتظامی اهواز گفت: درگیری مسلحانه در یکی از محلات جاشیه شهر اهواز رخ داد که ۲ نفر از طرفین درگیری فوت شدند.

او افزود: با اقدام به موقع پلیس یکی از قاتلان شناسایی و دستگیر شد و  یکی از قاتلان نیز در جریان این درگیری کشته شده و قاتل دوم به هویت (ع_م) در تحقیقات پلیس به قتل ارتکابی اعتراف و انگیزه را اختلافات ملکی عنوان کرد.

سرهنگ دالوند بیان داشت: با حضور ماموران انتظامی امنیت در منطقه حاکم است.

دستگیری باند ۸ نفره سارقان لوله گاز  در اهواز

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان گفت: پس از شکایت حراست نفت قرارگاه خاتم الانبیا مبنی بر سرقت لوله‌های انتقال گاز در منطقه غیزانیه اهواز، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پاسگاه غیزانیه با همکاری پلیس راه اهواز _ اندیمشک و کار اطلاعاتی، باند ۸ نفره سارقان لوله‌های گاز را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار عباس زاده بیان داشت: در این عملیات‌ها ۵ دستگاه تریلر توقیف شدند و تعداد ۵ لوله گاز فشار قوی ۵۶ اینچی سرقتی به وزن ۵۰ تُن کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: ارزش لوله‌های گاز کشف شده ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده و متهمان پش از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

دستان  سارقان مسلح در ماهشهر بسته شد

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در پی وقوع ۲ فقره سرقت مسلحانه جاده‌ای در یکی از محور‌های شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان بصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی ۲ سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ پاپی بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان کلیه اموال مسروقه شامل ۴ دستگاه یخچال و ۲ دستگاه ماشین لباس شویی کشف شد و متهمان در تحقیقات بعمل آمده به ۲ فقره سرقت مسلحانه جاده‌ای اعتراف و درحضور مالباختگان بازسازی صحنه سرقت انجام شد.

فرمانده انتظامی ماهشهر تصریح کرد: هر ۲ دستگاه خودرو مسروقه در شهرستان اهواز و ماهشهر کشف شدند و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.